În perioada 5- 12 septembrie 2010 la Vadul lui Vodă, hotelul "Dacia", Reţeaua de Transfer Tehnologic din Moldova (RTTM), Agenţia pentru Inovare şi Transfer Tehnologic (AITT) în parteneriat cu Academia de Ştiinţe a Moldovei (ASM) vor organiza evenimentul Business Innovation Camp (BIC).
BIC 2010 este un experiment dedicat soluţionării problemelor economic-sociale prin combinare de idei, tehnologii şi unelte digitale. Adevărata schimbare ţine de oamenii de rînd mai mult decît de guverne, instituţii sau corporaţii. BIC 2010 doreşte să ofere spaţiul şi mediul necesar oamenilor creativi pentru a genera soluţii imediate la probleme imediate.
BIC 2010 reprezintă o sesiune informală de creare de reţele şi obţinere de noi aptitudini, destinate dezvoltării inovatorilor netehnologici şi sociali. Este un loc unde se încearcă idei noi, se obţin sfaturi şi se face schimb de cunoştinţe şi nu în ultimul rând prezintă un loc de distracţii productive.
In cadrul BIC-2010 vor fi organizate o serie de seminare pe diferite aspecte ale inovațiilor şi managementului. In decurs de 6 zile participanții vor participa la un experiment social unic, care le va permite să-şi observe comportamentul social, formulele de succes, dar si să-şi analizeze eşecurile.
Jocurile sociale vor fi orientate spre dezvoltarea capacităţilor de management a fiecărui participant, iar duelurile manageriale, dar şi campionatul de arte manageriale petrecute în conformitate cu tehnologia lui Vladimir Tarasov, va permite fiecăruia să trăiască senzaţia de extreme intelectual.
În cadrul BIC vor fi organizate o serie de seminare în diferite aspecte ale inovaţiilor, management-lui şi relaţiilor umane, ele fiind conduse de către cei mai buni specialişti în aceste domenii, iar un punct forte fiind întâlnirile cu câţiva dintre cei mai de success oameni de afaceri din Moldova.
BIC-2010 înseamnă că participanții vor:
• Lucra cu 60-70 de oameni care cred în soluţii, nu în probleme. Lucrul participanţilor va fi tentant, creativ, comfortabil şi mai ales distractiv.
• Folosi aptitudinile proprii pentru crearea de idei şi de soluţii ce bat în problemele mici sau mari, dar la sigur frustrante, din viaţa de zi cu zi.
• Concura pentru insuflarea vieţii in ideea/produsul lor.
Intriga campusului se va începe deja la etapa preselecţiei, care presupune utilizarea de către fiecare candidat a capacităţilor sale de negociere, dorinţa de a aborda constructiv întrebările, abilitatea de decizie în situaţie de criză.
Suntem convinşi, că toţi participanţii vor primi cunoştinţe, dar şi experienţe deosebite în domeniul inovaţiilor, management-ului, tehnologiilor sociale.
BIC va reuni cca 60-70 de participanţi - masteranzi, doctoranzi, puncte naţionale de contact ale programului cadru 7 (NCP-uri), tineri cercetători, responsabili de inovare, angajaţi din cadrul Ministerelor, reprezentanti ai mediului de afaceri cu vârsta cuprinsă între 25- 30 ani.
BIC constituie o şansă unică pentru specialiştii din stânga şi dreapta Nistrului de a transpune cunoştinţele proprii în realitate şi contribuţiile la rezolvarea unor probleme ale societăţii prin intermediul cunoştinţelor în domeniul business inovaţional, informaţional, marketing inovaţional, leadership, management etc.
Preţul de participare pentru fiecare persoană este de 500 de lei şi include: drumul tur-retur, cazare, hrană, participarea în activitatea campusului.
Pentru a participa la concurs vă rugăm să contactaţi.
Olga Popa
Tel: 00 373 22 882568
mail: [email protected]
Termenul limită de înscriere în concurs este 1 septembrie 2010, ora 17.00.
|